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눈빛만 Racer2006/01/18 0:47:07조회수 88

세가렐리2에 나오는 차량 [10]LANCIA DELTA Integrale 16V



LANCIA DELTA Integrale 16V


YEAR
1989 MARTINI red

LENGTHxWIDTH
3900x1700mm

WHEELBASE
2480mm

WEIGHT
1100kg

ENGINE
INLINE-4 DOHC16V 1995cc
+ TURBO

POWER
295bhp/7000rpm

MAX TORQUE
41kgm/4500rpm

drive
4WD 6-speed



Lancia started challenging on the WRC in Group A with the Delta Integrale in 1987. They won the Manufacturers Championships for 5 consecutive years, 1987 through to 1991. The Integrale raced in Italy at the San Remo rally for the first time in 1989, and Italian fans focused their eyes on the home team\'s performance. The Intergrale 16V did not disappoint their anxious fans as they won their first victory there that year.
The overall style of the car was significantly changed to a red and blue design when Martini took over the sponsorship deal. Massimo Viacion and Didier Aurior raced this new-styled car in order to deal with intensive competition from the Celica driven by Carlos Sainz and Juha Kankkunen. Sainz was leading for most of the race but at the last minute he had throttle trouble resulting in an accident that allowed Massimo to steal the championship.



Lancia는 1987년에 델타 Integrale에 그룹 A에 WRC에 도전하기를 시작하였습니다.
그들은 1987 계속해서 1991년까지 5 연속적인 여러해동안 제조업자들 선수권들을 이기었습니다.
Integrale는 처음으로 1989년에 San 다시 찰나 대회에 이탈리아에서 경주하였습니다, 그리고 이탈리아인 팬들은 집 팀의 공연에서 그들의 시력을 집중시키었습니다.
Intergrale 16V는 그들이 그 해에 그들의 1번째 승리에 저기를 얻게하였을 때 그들의 걱정한 팬들을 실망시키지 않았습니다.
자동차의 종합적인 스타일은 대단히 마티니가 후원 거래를 인계받았을 때 붉고 푸른 무늬에 바뀌였습니다.
Massimo Viacion과 Didier Aurior는 Carlos Sainz 그리고 Juha Kankkunen에 의해서 몰린 Celica로부터 격렬한 경쟁을 다루기 위하여 이 새로운 것이 유행에 따라 디자인한 자동차를 전속력으로 달리게 하였습니다.
Sainz는 경주의 대부분을 위하여 안내하고 있었습니다 그러나 최후 순간에 그는 스로틀 레버 문제를 Massimo가 선수권을 훔치도록 허락하였던 사고에 발생하도록 하였습니다.

댓글

2006/01/18 10:15:16
저부 영어라서 무슨말인지 통 모르겠다는 -_-;;
2006/01/18 11:08:20
대충 첫부분 해석하면 란치아는 그룹A 인테그랄레를 1987년부터 출전했다
매뉴어 팩쳐리 챔피언을 5번 먹었다(엄청난 기록입니다)
그외에도 간단이 해석할수있습니다. 세가랠리에는 이차가아니라
란치아 인테르랄레 터보 HF로 암 따른차죠 약간
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