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눈빛만 Racer2006/01/17 10:54:13조회수 84

세가렐리2에 나오는 차량 [5]TOYOTA CELICA GT-FOUR ST205



TOYOTA CELICA GT-FOUR ST205


YEAR
1995

LENGTHxWIDTH
4424x1770mm

WHEELBASE
2545mm

WEIGHT
1200kg

ENGINE
INLINE-4 DOHC16V 1998cc
+ TURBO

MAX POWER
299ps/5600rpm

MAX TORQUE
50.0kgm/4000rpm

drive
4WD 6-speed



The third generation Celica after the ST 185 is the ST 205, which was introduced in 1994, and was driven by Juha Kankkunen. The machine spec. and its performance were well developed based on the ST 185. In terms of the new mechanical specifications of the engine, 3S-GTE piping for misfiring and a CT20 twin-entry turbine were equipped. As well as this, a unique shaped suspension, called \"Super Strut\" was applied to the front suspension. The strut was specially made to compensate the tyre\'s camber angle, helping reduce it to as close to zero as possible.
The downside to these mechanical improvements was the overall volume. Where other Rally machines were modified to be lighter and smaller, the ST205 was larger and heavier. In 1995, the ST205 was disqualified for violation of the WRC regulation and this resulted in the ST205 not racing for 2 years.

ST 185후에 3번째 세대 Celica는 1994년에 소개되었던 ST 205입니다, 그리고 Juha Kankkunen에 의해서 몰리었습니다.
기계 스펙과 그것의 공연이 잘 발생되었던 것은 ST 185로 의거하였습니다.
엔진의 새로운 기계적인 상기의 관점에서 볼 때, 불발하기와 CT20 twin-entry 터빈을 위해 3개의 S-GTE 배관은 설비되었습니다.
이것뿐만 아니라, 매달기를 모양지었던 유일한 것은 \" 여분 과시 \"이 앞 매달기에 적용되었던 것을 불렀습니다.
과시는 특별히 tyre의 볼록꼴 모에게 배상하는 것을 만들어졌습니다 , 그리고 그것을 줄인 것을 돕습니다 , 같이 화기의 조준을 바르게 하는 끝 될 수 있는 대로.
이 기계적인 개량들에 아래쪽은 전체적인 볼륨이었습니다.
다른 랠리 기계들이 가볍고 작기 위하여 변경되었던 곳에, ST205는 점점 더 크고 점점 더 크다^^^점점 더 크다^^^두툼하았습니다.
1995년에, ST205는 WRC 법규의 위반동안 실격당하였습니다 그리고 이것은 2년동안 질주 경기가 아니라 ST205에서 기인하였습니다.

댓글

2006/01/17 11:06:17
GT-FOUR~
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